Tuesday

Creating Outfit

איך יוצרים לוק מנצח ?

כולנו מכירות את הרגעים מול ארון מלא בבגדים אבל מרגישות וחושבות שאין לנו מה ללבוש? 
סיפור ישן ומוכר?
אחרי ניסיונות נואשים ושילובים שונים ומשונים ללא תוצאה ראויה ומספקת 
בכל זאת צריך להגיע להחלטה מה ללבוש.
אז איך עושים זאת ומגיעים ללוק המושלם?
ואיך לוקחים לוק פשוט וסתמי והופכים אותו ללוק מנצח?


כאן בא תורם הגדול של האביזרים, אין כמוהם לשדרג משמעותית את מראה הלבוש הכי פשוט אם רק נדע איך.
הטריק בלוק מושלם הוא החיבור הנכון בין הפריטים והאביזרים.

אז למה מחכים? 
בואי נתחיל צעד אחר צעד.

הבאתי כאן דוגמא של חצאית ארוכה ודי סתמית למרות צבע הטורקיז הפסטלי המדהים שלה
ואליה חיברתי חולצת T אפורה ופשוטה. 

דבר ראשון קשרתי בשולי החצאית קשר פרח ונתתי לה שיק ושידרוג.
ואז התחלתי לבנות את הלוק. 


אחר כך נבחרה שרשרת אבני בזלת בגוון טורקיז ירקרק וכבר נוצר חיבור ותשובה לחצאית. 


אבל עדיין המראה היה "ריק" ולכן הוספתי את החגורה המוזהבת שנבחרה לאחר מדידות אחדות, וקשרתי באופן לא שגרתי בשביל הסטייל
את המענה לחגורה נתתי בסנדל מוזהב וכך קשרתי ביניהם.


הוספתי עגילים בגוונים טורקיז וירוק.


את הפנץ' נתתי בהוספת תיק בצבע פוקסיה שמתכתב נפלא לטורקיז ואפור.
כיוון שאני משוגעת לכובעים ואך זה רכשתי כובע פוקסיה חדש נראה לי אך טבעי להוסיף גם אותו כחיבור ומענה לתיק. 




השימשיה היא חלק מההגנה שלי נגד האנטיאיג'נג מהשמש ונבחרה בקפידה ממבחר השימשיות שברשותי.



אה-וואלה - הלוק מושלם 
והכי חשוב - הכל היה שם בארון !

אני לובשת

חצאית - Forever21
טי שירט - Green
סנדלים - Zara
כובע - Top Ten
שרשרת - Varda Jewelry 
תיק ועגילים - משוודיה 

קחי את הזמן ותתחילי בניסיונות ואם את לא בטוחה איך לחבר בין כל הפריטים
שבארון ואם את צריכה את הדחיפה הקטנה כדי להתחיל כי כל אחת יכולה,
אני כאן כדי לעזור לך בסטיילינג אישי.


צרי איתי קשר במייל 
vardal22@gmail.com

או בהודעה פרטית בפייסבוק 
https://www.facebook.com/advanced.chic/

*הצילומים נעשו במערות ובאמפי בית גוברין 
צלם: בעלי המסור !

ויש גם סיפור נחמד

את הצילומים עשינו כאמור בבית גוברין נסענו לשם כי התקיים במקום קונצרט "באך וחברים" במערות.
ישבנו על מחצלות והיה ממש כייף 
ולפתע ניגשות אלי אם ובתה אולי בת 5 והאמא אומרת לי: הבת שלי אמרה:
"אמא ראיתי נסיכה" היא התכוונה אליך אז באנו לראות אותך ! 
נוו... מה אתם חושבים, הייתי מוכת הפתעה 😊😊 אני .... נסיכה.... בעיניה של ילדה.... איזו מחמאה,
כזו בובה נסיכה בעצמה מתוקה עם תלתלים חמודים התחבקנו 
אבל מרוב התרגשות שכחנו להצטלם כמה חבל ...
עשתה לי את היום המתוקה הזאת.


ועד ללוק הבא 
להת' 
שלכן ורדה בשיק וסטייל.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...