Tuesday

מנומרים עליך



כבר המון זמן שאני רוצה להקדיש פוסט מיוחד להדפסים של החיות המופלאות האלה - משפחת הנמרים.

אם תדפדפו אחורה תמצאו כאן פוסטים עם פריטים מודפסי נמרים מסוגים שונים 
כי אני פשוט אוהבת את הדוגמאות החתוליות האלה שלא לדבר על החיות עצמן.

כל משפחת החתולים גדולים כקטנים פראיים או מבוייתים בטבע או בבית תמיד הרשימו אותי ונחשבו בעיני לחיות סקסיות עם סטייל ושיק 
ברצינות, אם תעקבו אחריהן, בתנועות הגוף שלהן בהדפסי הפרווה שלהן תבינו למה אני מתכוונת.

זה שנים שאני מוסיפה לאוסף האביזרים שלי פריטים עם ההדפסים הנהדרים האלה שאני אוהבת כי הם משתלבים נהדר עם כל סיגנון לבוש, צבע, וסטייל ליום או לערב, ספוטיבי או אלגנטי, ולכל עונות השנה.

ועכשיו יש לי הזדמנות נהדרת כפולה ומכופלת מפני שבסתיו/חורף 2016/17 המנומרים הופכים ללהיט ענק, ולא שהם לא היו כאן קודם אבל עכשיו הם כאן ובגדול ואיזה כייף זה - אני ממש שמחה. 

ולמה שלא תשתתפי בחגיגה הזאת? 
ולמה שלא תאמצי בחום את הטרנד הזה? 

כן אני יודעת שהרבה מכן ממש לא מוכנות לשמוע על לבוש מנומר בכל צורה שהיא, מכל מיני סיבות, אבל אני בטוחה  שאחרי שתסיימי לקרא ולראות את השילובים שלי תשני את דעתך ותנצלי את הפוטנציאל הענק הגלום בהם וביכולת שלהם לשדרג משמעותית כל הופעה ולהקפיץ כל לוק ליחודי ומיוחד.

אני ממליצה לך להתחיל בקטן  - חגורה צעיף ו/או נעל.
נדיר שתוספת פריט מנומר לא יצליח, יש משהו בהדפסים האלה שעושה את זה, תעשי נסיונות עם צבעים שונים ועם צרופים שונים. 
הדפסי המנומרים מופיעים בכל קשת בצבעים







לא תוכלי לפספס מבטיחה לך ומקווה שתתאהבי כמוני.

בהצלחה !

שלכן ורדה 
בשיק ובסטייל מנומר 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...